donderdag 18 april 2013

Spannend.....

Heeejjj allemaal,
En hier dan de verloting.
De indeling is als volgt:

1 Sippie

2 Trees
3 Wietske
4 Mia
5 Joke
6 Cora
7 Dewit1980
8 Karin
9 Thea
10 Nathalie
11 Ria
12 Miranda
13 Els
14 Martine
15 Akke
16 Berna
17 Detje
18 Iris
19 Helene
20 Ine ;-)
21 Inge

En de winnaar is: ratatata.....nr: 19, en dat is Helene.
Meid van harte gefeliciteerd als je mij je adres stuurt dan zal ik hem eind van de week opsturen. je kan dat doen via xxxxx
Ik bewaar de prijzen toch even tot het eind van de week, want wie weet heeft iemand wel dubbel prijs en dan kan ik alles in een keer sturen.
dat is wel zo handig.
Bedankt voor iedereen die zijn adres stuurde voor gisteren. ik heb ze alle 5 ontvangen.

Iedereen weer bedankt voor het meedoen en de volgende verloting komt zo online.
knufffff

Geen opmerkingen: