vrijdag 19 april 2013

verlotingsuitslag

Heeejj dames,

Ik ben heel benieuwd wie het leuke hobbypakket gaat winnen.

Ik ga maar weer eens nummer trekken,
De volgorde is geworden:

1 Joke

2 Iris
3 Nathalie
4 Erna
5 Sippie
6 Karin
7 Cora
8 Erica
9 Berna
10 Sonja
11 Anne
12 Yvonne
13 Marianne
14 Akke
15 Trees
16 Ria Reijn
17 Ria Rozenburg
18 Els
19 Dethe
20 Summer Design
21 Miranda
22 Helene
23 Annemarie's knutsel
24 Lenie

Ik ga even gauw naar mijn generator...en ben zo terug.
rapapapapapapaaaaaaaahhh

het is geworden:
nr 15, en dat is ff spieken..... Trees...
mijn superfan ;-)
Trees jij mag je adres doorgeven aan mij op  xxxxx, dan zal ik zondag alles versturen naar iedereen.
Van harte gefeliciteerd Trees met deze leuke prijs.
En iedereen bedankt voor de leuke reacties en het meedoen.

Goed en nu ga ik gauw de volgende verloting bekend maken.
knufffff


Geen opmerkingen: