vrijdag 11 oktober 2013

Label drie en vier

Heeeejjj Meiden,
Vandaag twee labels om te laten zien.
Ze lijken op elkaar maar zijn toch weer verschillend.
Ik heb ze op dezelfde manier gemaakt als de eerste label. dus echt uitleg hoef ik er niet bij te geven.
Ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.
( zondag komt de klapper van deze week....alhoewel ik vind hem heel gaaf geworden)

Dit weekend zit ik op de beurs in Arnhem.
Dus mocht je tijd over hebben......ik zit bij de stand van Te Gek.
Ook als je meer wilt weten over een bepaalde techniek, of je heb moeite met iets....neem je project mee en dan kan ik je daar op de beurs helpen.
Voor alle dames in brabant en omstreken....Inge staat op zaterdag op de beurs in breda.
Dus ook daar kunnen dames terecht met vragen. ik ben er dan niet bij, maar mocht je vastlopen op iets en Inge kan je niet helpen, neem je project mee en laat het bij haar achter. ik zie haar zondag weer en zal er dan naar kijken. Het is wel handig om dan even je e-mail adres op je project te vermelden zodat ik je kan mailen met advies.

Ook loopt de actie nog steeds voor het chocoladebruine krijtje, wil je die gratis krijgen? lever dan een kaart of een werkstukje in bij Inge of Esther aan de kraam van Te Gek. Dan is die voor jou.

Oh ja en ook is er nog de facebookpagina van sannie-lovestostamp.
Gewoon even opzoeken en aanmelden, je vind daar ook projecten van andere dames.
fijn weekend allemaal.

Geen opmerkingen: