maandag 6 januari 2014

Kadokaartje 11...... de laatste ;-(

Heeejjj allemaal,

Vandaag het laatste kaartje van deze serie...
Ik hoop dat jullie ze leuk vonden en dat jullie geinspireerd zijn om er ook mee aan de slag te gaan.

Ik mag ondertussen al gaan beginnen aan het eerste project voor dit jaar...wederom een uitgave in het hobbyfestival...... deze keer wil ik geen kaarten doen, maar iets anders......ik weet al wat...en ben heel benieuwd hoe die uitgave eruit komt te zien.

Ik laat jullie vandaag achter met het laatste kaartje....toch wel mijn favoriet moet ik eerlijk zeggen.
Dit is het kaartje, let vooral op het metalic-effect in het vogeltje en de denneappels:
Het filmpje:
En de werkbeschrijving:

Snij een correspondentiekaartje op maat zoals beschreven is in de algemene werkwijze.
De stempel die ik gebruikt heb is van Memory Box en heet “Winter Collage”.
Die heb ik afgestempelt op de voorkant van mijn kaartje en met een wattenstaafje en wat geurloze terpentine heb ik de stempelafdruk ingekleurd.
De Te Gekke feestdagen stempel heb ik op een afvalpapiertje afgedrukt en ik heb de woorden Te Gekke uitgeknipt…..ik heb dit bewust niet netjes gedaan ;-)
Dit heb ik een licht blauwe kleur gegeven en met wat foamtape op mijn kaartje geplakt….
Simpel maar wel leuk.

Nogmaals bedankt allemaal voor het kijken en de leuke reacties.....ik ga me buigen op nieuwe projecten zodat ik komende week weer leuke dingen aan jullie kan laten zien.
knuffffff

1 opmerking:

Theresia zei

Ik vind het weer een prachtig kaartje. Leuke ideetjes opgedaan. Bedankt! Ik heb al een kaartje nagemaakt.
Groetjes, Trees