vrijdag 4 april 2014

Tijdje stil

Heeejjj allemaal,

Het is een tijdje stil geweest op mijn blog, niet omdat ik niks gedaan heb, maar omdat het er niet van kwam om achter de pc te schuiven.
En mijn pc was in reparatie en is nog steeds niet in orde.........ook dat zorgt ervoor dat het een maandje stil geweest is.
Gelukkig is er genoeg te vinden op mijn blog aan inspiratie, maar ik weet dat vele van jullie zitten te wachten op nieuwe dingen.
Dat komt goed uit want de komende tijd heb ik zat nieuwe dingen om te laten zien.

De dames die lid zijn van de Facebook pagina sannie-lovestostamp hebben al veel dingen voorbij zien komen.
Met mijn telefoon is het gemakkelijk om dingen op Facebook te zetten, maar helaas is de app van blogspot niet zo super handig.....

Maar we gaan er weer lekker tegen aan om jullie van nieuwe ideeën op te doen.

Het eerste wat ik jullie wil laten zien is de laatste uitgave va het Beursblad...Het hobbyfestival.
Ook deze keer mocht ik een publicatie doen en heb ik ervoor gekozen om nu niet eens te focussen op kaarten, maar op lentebloesemtakken.

Dit is het artikel geworden:

En ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.
Als je het artikel wilt downloaden in een pdf, dan is dit de link:

Artikel Hobbyfestival

Ik denk dat het een mooi artikel is geworden waarin ik laat zien dat je nog veel meer leuke ideeën kan halen uit je krijtjes.

Morgen sta ik met de meiden op de Art Specially in Nijkerk.
Waar ik een gratis Make en Take zal geven, wil je weten wat?
Kijk dan op de site van Te Gek, ook zal ik de komende dagen de werkbeschrijvingen van de Make en Take online zetten.

De Sannie-lovestostamp pagina zal de komende weken weer flink gevuld gaan worden met leuke ideeen, dus echt wel de moeite waard om een kijkje te nemen.

Voor iedereen die morgen ook naar Nijkerk gaat een hele fijne dag en voor alle andere.......Een fijn weekend gewenst.
Knufffffffffff 

Geen opmerkingen: