maandag 10 november 2014

Eindelijk

Heeejjj  Allemaal,

Eindelijk mag ik ze jullie laten zien, mijn Boofle figuurtjes.
Een paar maanden geleden zat ik een beetje baldadig achter mijn hobbytafel en was ik bezig met het inkleuren van Boofle, een stempelfiguurtje.
Maar ik liep een beetje vast, want verder als een paar keer anders inkleuren kwam ik niet.
Ik begon een beetje te klieren door hem wat haar en kleding te geven met een fineliner....en zo werd de basis gelegd voor een nieuw artikel.
Hij was bedoeld voor het Hobbyjournaal, maar ze vonden hem zo leuk dat hij ge-upgrade werd naar de Hobbyzine plus. Een prachtig glossy tijdschrift met hele mooie kaarten erin....en nu ik ook yeahhhhh.
Laat ik jullie eerst kennis laten maken met Boofle.
Kijk dit is hem:
Is hij niet cool..... maar tja ik heb hem nog cooler gemaakt.
Met wat krulhaar en wat streepjes aan de zijkant van zijn lijf zodat hij er uit ziet alsof hij danst begint die al op Michael Boofle te lijken.
Coole schoenen maken hem nog blitser
En wat streepjes op de grond geven het idee dat hij moonwalkt.....

Ik kleur hem in met een wattenstaafje met heel weinig geurloze terpentine.
En ik teken nog wat muzieknootjes naast hem.
Hij wordt al steeds stoerder.
De achtergrond krijgt ook kleur, en ik teken er nog wat spotjes bij....ik ben geen tekentalent, maar het ziet er toch wel grappig uit denk ik.
Wat glitterlijm geeft hem een echt glitterpak en klaar is mijn Michael Boofle
Is die leuk of wat?

Morgen laat ik een skatende Boofle zien....... die is ook zo leuk....
Knuffff

3 opmerkingen:

Theresia zei

Hahaha, roeping gemist? Hij is lollig.
Knuf, Trees

Unknown zei

Jaaaaa, hij is super! Je kan er alle kanten mee op. Leuk voor groot en klein! leuk dat je ons blijft inspireren Sannie! Morgen gelijk op zoek naar de hobbyzine. ;)

Dora zei

super! creatief met stempel. heel erg leuk gedaan!!