vrijdag 16 januari 2015

inspiratie

Heeejjj allemaal,

Ik haal mijn inspiratie overal vandaan... kleurencombinaties uit de natuur, Pinterest, filmpjes op YouTube, en ook uit tijdschriften.
Nu zijn er zat leuke kaarttijdschriften in Nederland, maar ik vindt het zelf ook erg leuk om tijdschriften te bekijken vanuit andere landen... vooral Engeland en Amerika.

Nu kwam ik vorige week in een Engels tijdschrift heel veel leuke inspiratie tegen die je makkelijk kan omzetten en gebruiken bij en met de krijtjes.

Ik heb ze al op de facebookpagina laten zien van Sannie-lovestostamp maar natuurlijk wil ik ook hier ze graag delen met jullie. dus ga er lekker even voor zitten... hier komen ze:


Dit is het tijdschrift, hij is niet goedkoop, maar deze keer vol met leuke inspiratie.
Ik denk dat de zee achtergrond ook best met de krijtjes te maken is
Ik zeg een flut romannetje of oud boek uit elkaar scheuren en op je werkstuk verwerken
Prachtige kleuren combi bij bij elkaar... dit kan met de krijtjes ook, en dan een mooie stempel met lichte inkt.... ik ben helemaal weg van de strikken...  
Ik denk aan het landschapsachtergrondje.... met een bomenstempel of bomen stans.

Hier hetzelfde... de landschapstechniek met een bomenstempel....
Prachtige kleuren combi en om een wijzer van een klok te gebruiken als lijf.... heel leuk.
De textuur op de achtergrond is te maken met mallen denk ik.
Ook een super gave kleuren combo....
Ook leuk met die witte hartjes erop.... kleuren met krijt maken...de hartjes met witte collorbox inkt..


Close-up van de kleuren combo
Prachtige kaart die best met de krijtjes gemaakt kan worden....
Ook prachtig en heel goed te doen met de krijtjes
Ooohhhh mooi.... ik voel inspiratie opkomen.
leuk detail op de hoek van je kaart met kleine tekststempeltjes.

 Zow dat waren ze even....
Op mijn facebookpagina is er naar aanleiding van drie kaarten spontaan een soort van uitdaging ontstaan en hebben meerdere dames hun variant op de kaart laten zien...
Welke dat zijn laat ik jullie morgen zien.
Veel plezier met deze inspiratie bom.
Knuffffff

2 opmerkingen:

Theresia zei

Dank je wel voor je rondleiding door de bladen. Het inspireert enorm!
Knuf, Trees

Els zei

Hele leuke inspiratie en dank je wel.
Groetjes, Els