zondag 18 januari 2015

Kaart naar aanleiding van inspiratie

Heeeejjjj Allemaal,
Nu heb ik in een van de vorige berichten heel veel inspiratie foto's laten zien.... en als je door dat blad heen bladert krijg je vanzelf ook inspiratie.....
Dus heb ik deze kaart genomen:
En daar deze kaart met de krijtjes mee gemaakt:
 
Ik heb geen stempel van een hart zo groot... dus heb ik twee snijmalletjes genomen ( daar zat een gegolft randje omheen)
en die overgetrokken en uitgeknipt. en zo de twee hartvormen gemaakt. Met een fineliner grof lijnen opgezet. Daarna gekleurd en bestempeld.
Ik heb tekstzinnen gebruikt en daar woordjes uitgeknipt.

Meestal zet ik mijn kaart als die klaar is voor me neer en kijk ik er een tijdje naar... als hij voor mijn gevoel dan nog niet af is...dan bedenk ik er nog wat bij.... soms staat een kaart dagen...soms maar 5 min.
Bij deze miste ik nog wat en was die nog niet echt "af".
Dus heb ik er uiteindelijk een toch nog een randje omheen getekend.
En toen was die meer af naar mijn idee.
Zo zie je dat je hele leuke kaarten kan maken als je maar creatief bent om de materialen die je heb om te buigen naar wat je nodig heb. Zo haal je meer uit je materiaal.

1 opmerking:

Els zei

Erg mooie kaart heb je ervan gemaakt.
Groetjes, Els