maandag 18 januari 2016

Artikel van de maand Coastal Wildlife week 2

Vandaag de 2e kaart met de Hobby Arts stempelset “Coastal Wildlife”. Hoe vinden jullie deze creatie van mij?

Week 2: No Road is long.
Als eerste heb ik een gedeelte afgedekt met verwijder baar tape zodat er alleen in het midden een vlak overblijft.
Hierin heb ik vervolgens de vuurtoren en het kleine zeilschip gestempeld en deze ingekleurd met de Te Gekke Krijtjes m.b.v. een wattenstaafje en penseeltje.

Bij de set zit een super leuk stempeltje met waterrimpelingen. Deze geeft meer dynamiek aan het water en door deze extra aan te zetten met glitterlijm krijg je die mooie glinsteringen over het water. De vuurtoren belicht het pad van de zeilboot en zwaait hem als ware uit. De vogels in de lucht zijn getekend met een zwarte fineliner. De mooie tekst is een stempel uit de Hobby Art set “Friends”. Ook deze gaat uit de collectie dus op = op.

Deze stempellap is te bestellen bij http://www.tegek.nu



 

3 opmerkingen:

Enny zei

Een prachtige kaart Sannie, ook je vorige kaarten zijn heel mooi. Is die stempellap ook nog verkrijgbaar op de AS beurs in Nijkerk, of is dit maar een beperkt aanbod ?
Groetjes, Enny

Sannie zei

Hoi Enny,
Dit zijn zoals ik het begrepen heb uitgaande stempels.
En de voorraad is beperkt, dus ik denk niet dat de dames van Te Gek ze nog hebben op de beurs van Nijkerk.
Dus als je ze wil hebben dan is het slim denk ik om ze te bestellen bij hun. ik weet alleen niet hoeveel er nu nog zijn.
groetjes sannie

Enny zei

Dank je wel voor de info, ga meteen informeren ! Groetjes, Enny