zaterdag 9 januari 2016

Coastal Wildlife

Zoals beloofd laat ik deze maand ook kaarten met de stempel set "Coastal Wildlife" zien.

Na het lentegevoel die de stempels van Bird Song gaven krijg ik nu het zomergevoel bij deze zonnige kust stempels. De ontzettend leuke zeehonden, de zeilboten, de gedetailleerde vuurtoren en de andere stempels zijn op veel verschillende manieren te gebruiken.

Door bijvoorbeeld alleen de kopjes van de zeehonden te stempelen en daar met een zwarte fineliner kringen omheen te tekenen, lijkt het alsof ze in de zee zwemmen.
Ik heb 3 kaarten met deze set gemaakt en ze verschillen alle drie totaal van elkaar om te laten zien hoe veelzijdig ook deze set is.
De meiden van Te Gek hebben maar twee sets op voorraad en ook hier geldt op = op. De stempel set kost € 13 inclusief verzending.

Week 1: Enjoy your special day.
Ik heb op deze kaart eerst onderop met potlood een lijn afgetekend. Hierop heb ik de grote en kleinere zeilboten gestempeld en ook een aantal erboven.
Daarna heb ik met verwijderbaar tape het vlak onder en boven de boten afgeplakt. De strook die over was heb ik gekleurd met een wattenstaafje en de Te Gekke Krijtjes.
De boten zijn gekleurd met een penseeltje en de krijtjes.
Het water heeft met een witte gelpen en wat glitterlijm glinsteringen gekregen. Het ruwe stuk touw maakt deze kaart af. De tekst is een stempel uit de Hobby Art set “Friends” die ook op de uitgaande lijst staat, dus ook voor deze set geldt op = op.

Ik hoop dat jullie deze kaart ook leuk vinden,
knufffff
 

2 opmerkingen:

Theresia zei

Oh, die vind ik erg leuk. Mooi gedaan met die lijnen.
Weer een goede tip.
Groetjes, Trees

Petra-loves-paper zei

ziet er weer heel leuk uit!