zondag 2 juni 2013

plakparels

Heeejj allemaal,

Ik maak sinds kort mijn eigen plakparels. met perfect pearls en een lijmpistool
En hier zie je mijn oogst. ik heb druppelvormen gemaakt en ronde vormen.
erg leuk om te doen en erg makkelijk.
Zelf vind ik de wit parelmoer kleur het mooiste.

Dus mocht je een creadip hebben dan is dit altijd leuk om tussendoor te doen.
Ik moet ook eerlijk zeggen het is heel rustgevend.....
ik laat ook het filmpje zien, ik heb dit niet zelf bedacht, maar vind het echt een uitvinding.
Nu kan ik de juiste maat parel zelf maken bij mijn kaarten en zit ik niet vast aan de standaard maten die je in de winkel koop.
ik denk dat als je op een bakvel wat cirkels tekent of een geprint velletje eronder legt met meerdere cirkels je nog beter parels kan maken in een en dezelfde maat.

Ik vond het in ieder geval super leuk om te doen.
knufffff



2 opmerkingen:

Duchesse zei

Prachtig gewoon ! Gelukkig heb jij dat op het net gevonden. Deze tip pak ik zeker mee enne ... perfect pearls staat al op het verlanglijstje voor de krea-doe dagen in Utrecht.
Groetjes
Nathalie en Lieve

Theresia zei

Oh, dat is gaaf zeg. Ga ik ook eens uitproberen. Je kunt er natuurlijk nog veel meer mee doen.
Leuk idee.
Knuff