woensdag 2 mei 2012

blauw is hot !!!

Deze kaart is ook gemaakt met de krijtjes.
De achtergrond is eerst gekleurd in 3 kleuren, van licht naar donker, daarna met een filefolder door mijn Double Do XL en daarna heb ik op elke bloem een wit geponst bloemetje geplakt met een plaksteentje erop.
Het lint is gekleurd ook met twee kleuren krijt en daarna bestempeld en met een paar kleine plakjuweeltjes versiert.
Het middendeel is ook van licht naar donker gekleurd en daarna bestempeld met een bloemenstempel. het ornament op de kaart is gemaakt van creabilities en een haarpin die ik een paar weken geleden bij een chinees winkeltje op zuidplein gekocht heb, ik vondt hem zo moor, dus heb er een stel van meegenomen, de haarpin zelf heb ik er van af gebroken, zodat je de metalen bloem overhoud. en dit is dus het focuspunt op de kaart geworden.
De ontvangster wat er zeer blij mee, en daar doe je het toch voor ;-)

Geen opmerkingen: