woensdag 16 mei 2012

toch wel spannend

In het najaar zal ik op diverse beurzen aanwezig zijn om workshops en demonstraties te geven met de krijtjes.
En hoewel ik dat super leuk vindt, vindt ik het ook best wel een beetje spannend.
Ik heb in het verleden bij IKEA al creatieve workshops gegeven en nog verder in het verleden in een buurthuis les gegeven in kaarten maken en daar ook workshops gegeven, dus mensen aanspreken en technieken uitleggen daar draai ik mijn hand niet voor om.

Maar ik ben nu al bezig om te bedenken wat voor workshop ik zal geven, wat ik wil uitleggen etc.

Gisteren met Inge gesproken en zij adviseerde om het lint kleuren er zeker in te gebruiken. Dat wilde ik ook zeer zeker doen, maar dan in combi met een kaart.
Maar ik zat ook te denken aan verschillende achtergrondjes maken, of een aantal verschillende kaarten die mensen dan per kaart kunnen kiezen als workshopje.
En weet je….je kan met dat bedenkproces best nog wel intensief bezig zijn. Hihihihihihihi elke kaart die ik maak bedenk ik …hmmmm is dat wat voor de workshops. elk achtergrondje, lintje, bloemetje, vlindertje…alles bekijk ik wel 10 keer om te kijken of het wat is voor de beurzen.

Toch heb ik al een klein beetje een idee hoe ik het in ga vullen. Hoe? Dat blijft nog geheim, maar ik hoop dat meerdere van jullie een kijkje komen nemen en mischien als je zin en tijd heb een workshopje komen doen, zodat jullie zelf ervaren hoe leuk en gemakkelijk die krijtjes zijn om te verwerken in je kaarten.
De datum en welke beurzen zal ik binnenkort in de zijbalk laten zien.

Ik ben nog weer eens met de bloemen aan de gang gegaan en heb nu in het midden een egaal groene bloem gebruikt en de schutbladeren bestempeld etc. vindt dit ook weer een leuke twist geven aan de bloem.

1 opmerking:

Aukje zei

Deze kaart vind ik ook erg mooi!
Weer zo'n mooie bloem.
Groetjes
Aukje