vrijdag 4 mei 2012

trots

Ik denk dat elk van ons het wel kent. je begint aan je kaart en heb een idee hoe die moet worden....en vaak heel vaak lukt het je net niet om de kaart zo te krijgen zoals je wil. dan denk je vaak bij jezelf....ja tis wel een leuke kaart maar ik mis nog wat, maar weet niet wat. ik laat zo'n kaart dan een tijdje op mijn open haard staan en elke keer dan kijk ik er naar totdat ik een ingeving krijg hoe die wel "af" is.

Maar soms, heel soms, dan heb je de kaart ineens zoals je hebben wil. dan hoef je niet lang na te denken en dan weet je precies wat je wil.
Zo een kaart had ik gisteren, mijn jongste is al een paar dagen ziek, en als hij slaapt dan duik ik even achter mijn hobbytafel. en uit het niets kwam deze kaart ineens naar boven. ik ben begonnen met wit kaartkarton en vanuit daar met stempels en krijtjes aan de slag gegaan. gecombineerd met rose kaartkarton en groen, om de kaart zelf mee te maken en de circel. en wat rose lint, deze keer niet het lint gekleurd, maar gewoon een stukje uit mijn voorraad gepakt. ik moet zeggen dat ik hem zelf ook heel erg mooi vindt. en alhoewel die vrij hoog is door de bloem, weet ik al aan wie ik die ga sturen. ik zeg het nog niet maar tis wel een speciaal iemand, een vriendin van mij die zoiets zeker weet te waarderen.
Zow en nu ga ik weer even naar mijn jongste toe, die in en uit zijn koorts glijd.nu maar hopen dat hij snel weer beter wordt.



4 opmerkingen:

Karin zei

Het is een kaart om trots op te mogen zijn, heel erg mooi!

Groetjes karin xx

Monique zei

Schitterende kaart is het geworden!
Ben benieuwd of hij nog in de envelop past hihi!
Groetjes, Monique

Aukje zei

Wat een mooie kaart is het geworden!! Ik ben ook volger van jou geworden, kunnen we vaker bij elkaar's creaties kijken:)
Groetjes
Aukje

Sannie zei

Heeeeejj Meiden, super bedankt voor jullie reacties, Monique, Hij past wel in een envelop, maar ik durf hem niet op te sturen, dan komt die waarschijnlijk gekneusd aan, maar zulke kaartjes is echt om te geven denk ik, bij een leuk kado, of met wat geld erin.
Gezellig Aukje, ik kijk regelmatig op je blog sinds ik je volg.
groetjes sannie