woensdag 6 februari 2013

workshops

Hoi Allemaal,

De afgelopen week ben ik druk bezig geweest, ten eerste drie dagen op de beurs in gorinchem gestaan, maar ook mijn thuisworkshops wat meer vorm gegeven.
Onder het kopje workshops vind je meer informatie, ook heb ik nu wat datum geprikt, en zal deze steeds aanvullen als ik meer data's vrij kan plannen om workshops te geven.

Ook kan ik workshops op locatie geven, wel voor minimaal 4 personen, maar het is mischien een leuk idee om zo je knutselgroepje wat meer technieken aan te leren.

De workshops die ik geef zullen de ene keer met de krijtjes zijn, en de andere keer zonder de krijtjes.
Als de woorden |Te gek in de titel naam van de workshops staan, dan kan je er van uit gaan dat de krijtjes een groot onderdeel zijn van de workshop.

Ook ben ik op dit moment tijdens het typen een filmpje aan het uploaden naar youtube. Dit keer een paas/voorjaars kaart.
Met een beetje geluk staat die morgen op mijn blog.

Verder ben ik voorbeelden aan het maken voor het stempel event in Zeist....ja je leest het goed, We gaan met de Te Gekke Krijtjes naar het stempelevent in Zeist. en ik weet dat daar best wel veel stempelfanaten heen gaan, dus even mijn stempelskills uit de kast halen en een heel stel stempel kaarten maken.
Maar dat is aan mij wel besteed hoor.

Beeje Tim Holtz, beetje Art Specialy, beetje Cute, beetje scenery etc... dus lekker kaartjes maken met de techniek die ik toch wel het leukste vind.

Ook ga ik vandaag aan de slag met de pagina filmpjes met de te gekke krijtjes, om die iets meer structuur te geven, zodat het duidelijker en makkelijker wordt om filmpjes terug te zoeken die bij de workshops horen die ik geef op de beurzen.

Ook weet ik uit zeer betrouwbare bronnen dat er iets spannends staat de te gebeuren dit jaar met de Te Gekke Krijtjes....wat het is mag ik nog niet vertellen, maar heb je de krijtjes al en ben je heel benieuwd..... hou mijn blog en de site van www.tegek.nu in de gaten... ik verklap niets, maar na de zomer zou ik zeer zeker elke week eens kijken........

dus er is weer genoeg e zien en te beleven op mijn blog de komende dagen. Blijf kijken en vergeet niet......Bij 100 volgers worden de workshops verloot.
Fijne dag allemaal.

1 opmerking:

Theresia zei

Oh, bij zo'n creatieve dame meld ik me graag een keertje aan voor een workshop! Leuk dat je dat gaat doen.

Groetjes, Trees