maandag 3 september 2012

gisteren gemaakt

Heeejj Allemaal,

Witte kaart met licht rose krijtje
Gisteren lekker achter mijn hobbytafel gezeten en dit idee uitgewerkt. Ik wilde een witte kaart maken met de krijtjes. ik heb hiervoor het zacht rose krijtje gebruikt. Ik heb bij veel witte onderdelen net de randjes er mee aangetipt. Niet met het krijtje zelf natuurlijk, maar met een tissue met wat terpentine en die over het krijtje gewreven om kleur op te pakken.
Daarna ben ik zachtjes langs de randen gegaan. je krijgt zo een heel subtiel effect.
De dame in het midden ( wat ik een erg mooie dame vind) heb ik ingekleurd met de krijtjes en een lege waterkwast. Ik heb een druppel terpentine op het krijtje gedruppeld en met de kwast wat kleur op gepakt. Zo heb ik de hele afbeelding ingekleurd.
Ik heb op dit moment nog 4 kaarten die staan te drogen, dus er komt zat leuks aan de komende week.
Groetjes Sannie

Geen opmerkingen: