woensdag 20 maart 2013

de derde gestolen/gelifte kaart

Heeejj allemaal,
Wauw wat een super leuke reacties.
Natuurlijk pakken we allemaal ideeen van elkaar, daar is internet ook een super medium voor.
maar ik moest toch een thema verzinnen, dus dat werd dus dit thema hihihihihi.
En weet je wat het leuke is.....mijn vriendinnetje Monique is vanavond hierheen gekomen en had voor mij een kaartje gemaakt.......mij komt die heel bekend voor jullie ook?
Dus Monique, bedankt voor je mooie kaart.

Mijn kaart voor vanavond is deze:

en het idee is van deze kaart:

en de blog waar deze schoonheid te vinden is: http://simplylessismoore.blogspot.nl/2011/12/week-47-just-one-word.html

Zelf vond ik hem wat kaal, dus vandaar dat ik twee lijnen extra heb getekend.
ben weer heel benieuwd wat jullie ervan vinden.
fijne avond, en voor diegene die de komende dagen naar Den Bosch gaan. Veel plezier.

2 opmerkingen:

Lenie zei

wat een prachtige kaarten weer.
Hoop dat het ook wat beter met je gaat.
groeten LEnie

Enny zei

Wow, heel mooie kaarten Sannie ! Ik denk dat ik ook wat ga "liften" ! :))) Groetjes Enny