zondag 24 maart 2013

en de laatste voor deze week.

heeejj allemaal,
Wow wat een super leuke dagen heb ik weer gehad op de beurs.
Ik krijg altijd zo'n energie van alle dames die zo enthousiast zijn, van diegene die al veel met de krijtjes werken, tot diegene die ze niet kennen en een workshop doen en helemaal enthousiast naar huis gaan.
Ik heb genoten de afgelopen dagen. zoveel nieuwe mensen weer leren kennen, en ook de plek waar we stonden was echt fantastisch.
lekker ruim, en genoeg ruimte voor om de workshops te geven, en ook leuk contact met de standhouders om ons heen.
Ik heb een aantal dames ontmoet die "superfan" zijn en dames het is echt geweldig om een gezicht bij de naam te zien.

Ik ben nog niet helemaal opgeknapt, en ben vooral nog heel energie loos, dus je snapt aan het eind van de dag verlangde ik alleen maar naar mijn bedje.
Ik heb dat vandaag een beetje ingehaald en lekker uitgeslapen.
Verder alle spulletjes van de workshops opgeruimd, en uitgezocht.
De map die we gebruiken om te demonstreren nagekeken en aangevuld waar het nodig was.
En verder al kaarten uitgezocht voor de beurs in Zeist....het stempelevent.
En als stempelfanaat is dat toch wel het mekka voor mij hoor.
Alhoewel ik op de beurs in Den Bosch ook tegen een super leuke kraam aanliep.
Dat was namenlijk Creafine, wow wat hebben die een aanbod zeg. ik heb super leuke stempels gekocht en heb twee boekjes meegekregen waar ik nog even lekker in ga zitten snuffelen om mijn verlanglijstje voor Zeist eens mee aan te vullen......

Ook kreeg ik een leuke mal van Crealies, en heb gelijk er nog een stel bijgekocht....die zijn echt handig met de krijtjes. Hierboven zie je zo'n mal ( hij is rond hoor, maar hier hebben ze de helft afgeplakt)  die ze gebruiken met distress inkt....ik gebruik hem natuurlijk met de krijtjes. Je kan hem dan op je papier ( je werkt dan met een tissue en een beetje terpentine) of onder je papier gebruiken om hem over te trekken.
Ik ben er heel blij mee, mocht je meer willen weten van deze kunstof mallen kijk dan op: http://www.crealies.nl/n1/20159/Masks___More.htm.

Zow en nu de kaart voor vandaag:
Mijn kaart ziet er zo uit, en ik vind eerlijk dit de mooiste kaart van deze week...ik heb het beste voor het laatst bewaard.
Ik had mijn kaart bijna klaar en wilde er nog een tekststempel op zetten.....viel mijn stempel uit mijn hand...op het hoekje van de kaart, dus zag je daar een vage afdruk.
Ik heb toen nog maar een keer een hoekje van de achterfrond tekst gestempeld daarover heen, rechts in de hoek....

de witte vlinders zijn gestempeld met witte collorbox, die heeft de hele nacht nodig gehad om te drogen.

Hier het kaartje waar ik mijn inspiratie vandaag haalde.......ik vond hem zonde om in vlakken te snijden, dus vandaar dat ik de mijne niet gesneden heb.

en dit is de site waar je deze beauty kan vinden:

http://cardz.wordpress.com/2012/04/15/blue-butterfly/

Zow en nu voor iedereen die nog wakker is, slaap lekker, en tot snel weer.
daaaggggg.

6 opmerkingen:

Unknown zei

Vind deze inderdaad ook de mooiste van deze week. Je blijft inspireren Sannie! Grtjs

DeWit1980 zei

Mooie kaart!! Ik snap het dat je die niet in stukjes heb gesneden.

Heb je ´m nou met Stazon Midnight blue gestempeld?? :-)
(Ik heb die kleur na de workshop meteen gekocht....) Ben er nu al helemaal verslingerd aan.

Groetjes,
Erica

Lenie zei

wat een schitterende kaarten weer.
Fijn dat je een goede beurs hebt gehad.
groeten Lenie

Enny zei

Een heel mooie kaart Sannie ! Tot ziens in Zeist ! Groetjes Enny

Sannie zei

Heeejjj Erica,
Ja dat is idd Stazon midnight blue......als je weer op een beurs bent...koop de refiller dan ook, die ga je zeer zeker nodig hebben ;-)

Thanks voor de leuke reacties, en Enny, ik ben heel benieuwd naar Zeist, ben er zelf nog nooit geweest, maar voor een stempelfanaat als ik is het super gaaf dat ik daar make and takes mag geven...

Ik heb er zin in.

DeWit1980 zei

Dat is een heel goed idee, die refiller. Ik weet zeker dat ik die nodig ga hebben!