zaterdag 30 maart 2013

Pasen

Zow allemaal,

Weer een paar daagjes radiostilte, nog steeds doordat mijn gezondheid niet mee werkt.
Maar eerlijk is eerlijk....vandaag voel ik me voor het eerst weer wat fitter. ik heb zelfs wat mascara opgedaan.......dat heb ik al drie weken niet op mijn ogen gehad.
Ik begin me dan ook langzamerhand weer een beetje mens te voelen.
De afgelopen week ondanks dat ik me niet prettig voelde wel 5 dagen gewerkt en vandaag om vijf uur, lekker naar huis en rust.
Morgen lekker een dagje vrij en dan maandag gaan we alle paasshoppers bij IKEA verwelkomen.
Het zal wel lekker druk worden denk ik.

Ik had jullie nog een kaart beloofd en hier is die dan, het is met dezelfde stempel gemaakt als die uit het vorige berichtje, maar nu compleet weer anders. lekker fris en vrolijk met vlinders en glossy accents om de boel nog wat meer te laten glimmen.

Ik wens jullie allemaal een fijn pasen en maandag weer een nieuwe week met leuke technieken om te proberen.

4 opmerkingen:

DeWit1980 zei

Die stempel is echt zo gaaf!! En ik vind je vlinderstempels ook echt fantastisch. Het is een heerlijke vrolijke kaart geworden.

Fijne Pasen!!

groetjes,
Erica

Theresia zei

Hij is erg mooi geworden en fijn ingekleurd. De stempel heb ik nog niet gebruikt, want ik ben een miniprojectje gestart en dat wil ik eerst afmaken.
Groetjes, Trees

Anoniem zei

Deze kaart is ook weer schitterend geworden, mijn complimenten.
Fijn dat het met je gezondheid beter gaat, rust vandaag maar lekker uit.

groetjes en fijne paasdagen, Hélène.

Enny zei

Een prachtige vlinderkaart ! Ik ben blij dat het weer beter gaat ! Groetjes Enny