dinsdag 30 oktober 2012

award gekregen.. en nieuwe filmpjes op mijn blog gezet

Heejjj Allemaal,

Ik voel me echt super vereerd....ik heb een blogAward gekregen.....jawel en het mooie is, van een van mijn trouwe volgsters.... van jawel Sippie...tattadtathaaaahhhhhh!!!!! Super bedankt Sippie voor deze leuke award. en nu hoor ik jullie denken .....wat is dat voor award, nou het is de Liebster Award. gelukkig had sippie een uitleg op haar blog staan dus die deel ik graag met jullie

OVER DE AWARD

Liebster is een Duits woord "Geliefde," "Favoriet", of "Liefste." Deze award is een prijs van de peer-to-peer medebloggers waarin de award naar hun favoriete bloggers met minder dan 200 volgelingen presenteren. De oorsprong van deze prijs is onduidelijk, maar wordt verondersteld te zijn ontstaan door een Duitse blogger. Deze prijs werd ontworpen om een blog award in de beloning het mode vooruit om te delen uw liefste en meest geliefde blogs die minder dan 200 volgelingen hebben

Er zijn een paar regels aanverbonden:

* Bedank de persoon van wie je de award gekregen hebt en link naar haar blog.

* Post de Award op je blog in de sitebar.

*Geef de Award door aan 5 bloggers die minder dan 200 volgers hebben.

* Laat een reactie achter op hun blog om te laten weten dat je deze geweldige Award gegeven hebt.

Dus tja nu moet ik gaan bedenken aan wie ik die weer door wil gaan geven.....

En ik weet al precies welke blogdames dat gaan worden, als jullie op hun namen klikt dan ga je gelijk naar hun blog en zie je zelf wat een super meiden het zijn.

Aly
Wietske
Aukje
Enny
Karin

Dus dames van harte gefeliciteerd met jullie Award en ik hoop dat jullie hem met trots op jullie blog zetten.

Verder heb ik vandaag twee filmpjes ge-upload....een over de te gekke krijtjes, en een over de krans kaarten die ik gemaakt heb enkele weken geleden.
Je vind ze onder het tabblad youtubefilmpjes met de Te Gekke Krijtjes en onder het tabblad Diverse You Tube filmpjes.
Er komt er nog een aan een deze dagen, maar daar ben ik nog mee bezig om de kaarten af te werken van dat filmpje. zodra die klaar is laat ik het jullie weten.

Verder ga ik vandaag mijn spulletjes inpakken voor de KreaDoe. Mocht je nou vastlopen met technieken voor de Te Gekke Krijtjes. Neem dan je papier even mee, je "projecten die niet gelukt zijn in jou ogen" en zoek onze stand op. Dan kan ik je advies geven, en laten zien hoe je de technieken kan verbeteren.
Verder wens ik jullie een fijne dag en tot heel snel.
Groetjes Sannie

12 opmerkingen:

Summer-design zei

Hoi Sannie,

Normaal gesproken neem ik geen awards meer aan (zie mijn blog),maar voor deze wil ik een uitzondering maken daar ik niets over mezelf hoef te vertellen en vind dit superlief van je.
Heb net een middagje ziekenhuis achter de rug en ben nog wat suf maar zodra ik me wat fitter voel ga ik ,m plaatsen en hopenlijk wat ander dames er blij maken.
Dankjewel!

Gr, Wietske

De Rommelpot zei

Hoi Sannie,

Wat leuk dat je zo super enthousiast bent, het is je van harte gegund.
Je filmpjes ga ik zo direct even bekijken en ook bij de andere dames ga ik een kijkje nemen.
Succes op de beurs.

Groetjes Sippie.

Aukje zei

Hoi Sannie,
Wat een verrassing om zo'n award te krijgen! Ik had de laatste tijd niet veel geknutseld ivm rug/heupklachten, maar was net van plan weer iets op mijn blog te zetten.
Heel erg bedankt :-)
Groetjes
Aukje

Enny zei

Hoi Sannie, hartelijk dank voor de Award, ik ben er heel blij mee !!Ik ga zo vlug mogelijk al de voorwaarden inlossen !! Groetjes Enny

Karin zei

Gefeliciteerd met je Award, Sannie
Heel lief dat je em ook aan mij wilde doorgeven xx

Liefs karin xx

Sannie zei

Nou meiden jullie hebben hem stuk voor stuk verdiend.
Dikke knufff Sannie

Anoniem zei

It is perfеct time to makе some plans for
the longer tеrm anԁ it's time to be happy. I have read this post and if I could I desire to recommend you some fascinating issues or tips. Maybe you could write next articles referring to this article. I wish to read even more things approximately it!

my web page ... galaxy s3
My website ::

Anoniem zei

Write mοre, thats all Ι havе to say.
Literally, it seems as though you relіed on the video tο make your pоint.

Yоu cleагly κnoω ωhat youre tаlking
about, why thгoω away your іntelligenсe on just poѕting viԁeos
to your site when you сould be gіving us sοmething informativе tο геаd?
My weblog : more follower on instagram

Anoniem zei

ӏ hardly dгop comments, hοwever i did a few sеагching anԁ ωound up here "award gekregen.. en nieuwe filmpjes op mijn blog gezet".
And I actually do have a couple of questіonѕ for you if it's allright. Could it be just me or does it look like some of these responses look like they are coming from brain dead people? :-P And, if you are writing on other online social sites, I'ԁ like to folloω
everythіng fresh you havе to post. Would you make a list of all of
youг publiс pages liκe your linkedin profіle,
Faсebooκ page or twitter fеed?
My website - loans for bad credit

Anoniem zei

I lοved аѕ much aѕ you will receive carгiеd out right here.
The sketсh is attractіvе, your authoreԁ mateгіаl ѕtуlish.
nonetheless, you command get bought an nervousness ovеr that you wіsh be
delivering the following. unwell unquestionably come morе formerlу agaіn as eхaсtly the ѕamе nearly νery often insіde сase you shіeld
thiѕ incгeаse.

Feel frее tо surf to my homepagе .
.. New Bingo Sites
My web site ... New Bingo Sites

Anoniem zei

Hi, yes this piece of writing is in fact pleasant and I have
learned lot of things from it concerning blogging. thanks.


Also visit my page; aaa fx

Anoniem zei

I am not sure where you're getting your info, but good topic. I needs to spend some time learning much more or understanding more. Thanks for fantastic information I was looking for this information for my mission.

Here is my homepage; zulutrade.ucoz.com