vrijdag 19 oktober 2012

Eerste Dag Gorinchem

Heeejj Allemaal,

Vandaag de eerste dag gehad in Gorinchem.
Ik blijf het onwijs leuk vinden om mee te mogen naar de beurzen.
De dag begon al leuk toen we aankwamen op het terrein.
We konden via een zij ingang naar binnen en er was een heuse liftboy geregeld om onze spullen naar twee hoog te brengen ( luxe hoor) met super handige karretjes waren onze spulletjes zo boven. En het scheelt ....de liftboy was ook erg leuk maar wel wat verlegen, twee van die te gekke meiden die hem allerlei voorstellen deden lol....ja wel nette hoor voorstellen hoor.....wij wilde hem meenemen naar elke beurs. want het is maar zelden dat het zo goed geregeld is voor de standhouders.

Daarna onze plek ingeruimd, en dan zie je toch weer bekende gezichten die je al op eerdere beurzen opgevallen waren.
Zo waren er standhouders die ook in Mechelen van de party waren, maar ook standhouders die ik al eerder heb leren kennen.
De lol en de gezelligheid die je dan onder elkaar heb is erg leuk.

Tegen over ons staat de stand van krea2day. ( klik op hun naam en je gaat direct naar hun site) Een super mooie stand ( 3 kramen groot) waar je als krijtjes gebruiker echt van gaat kwijlen. Ze hebben prachtige embossingmallen, super gave snijmallen en bovendien....dat vind ik belangrijk echt intresse in jou als hobbyist.
Ik had op een vorige beurs al snijmallen bij hun gekocht, en moet zeggen dat ik toch wel weer erg hebberig wordt hoor als ik hun zo voor me zie staan met die mooie kraam, dus ik ga hun zeker nog even bezoeken de komende dagen!!!!
Maar ik heb hun webadres...dus als ik de staatsloterij win... dan koop ik hun hele webwinkel leeg ;-) hihihihihi.

De kraam in Gorinchem
 De workshops waren weer goed bezocht en bijna iedereen was enthousiast......een mevr. kwam aan de kraam en vertelde dat zij de krijtjes eerder op de beurs had gekocht, maar dat het haar thuis niet lukte om iets moois te maken. en dat de krijtjes nu in de la lagen en zij er niks meer mee deed.
En dat is nou zooooo jammer.. ik heb haar laten zien wat je er mee kan doen...en ik hoop dat ze nu weer iets enthousiaster is. Bij het navragen kwamen we er achter dat de mevrouw in kwestie niet op de site gekeken had bij de filmpjes van de krijtjes, en ook niet op mijn blog...
Ikzelf ken het gevoel wat die mevrouw had heel goed. Dan zie je iets leuks op de beurs....koop je het en thuis lukt het toch niet allemaal zo goed als dat het op de beurs gedemonstreerd werd. Dat is ook de reden waarom ik de steeds weer filmpjes op mijn blog zet, waarom ik het tabblad met meest gestelde vragen, en ik ook prive op mijn e-mail tips en tricks geef. Ook het volgen van een workshop kan heel veel informatie opleveren. Het is net als een nieuwe tv....als je niet de handleiding leest, dan weet je ook niet wat hij allemaal kan. En zo is het net als met de krijtjes.
Het is een nieuw produkt, je moet er mee durven werken, en ermee experimenteren. Als het linksom niet werkt dan probeer je het rechtsom.
Als ik een nieuw soort stansapparaat heb, dan kijk ik ook op youtube hoe die werkt, en wat je er mee kan....zelfs nu kom ik nog steeds achter leuke hobbyideeen met bv ponsen die ik al jaren heb....alleen maar door informatie te zoeken.
Mochten er nou dames zijn die net als die mevr. de krijtjes in de la hebben liggen omdat het niet lukt...schroom niet, vraag of de dames van de Te Gekke Krijtjes om hulp, of aan mij.
Ik heb liever dat je net zo enthousiast bent als ik, dan dat ze liggen te verstoffen in de kast.
Morgen ben ik weer in Gorinchem te vinden, dus heb je vragen....kom langs de kraam.

Geen opmerkingen: