woensdag 17 oktober 2012

de beurs in Gorinchem

Heejj allemaal,

Nog een paar daagjes en dan mag ik weer mee naar een beurs, en dit keer in Gorinchem.
Ik heb er weer veel zin in en ben heel benieuwd naar alle leuke dames die ik mag gaan ontmoeten.
We hebben workshops aan de kraam zelf, per keer kunnen er twee dames mee doen. En net als voorgaande keren, als er een plekje is dan kan je aanschuiven.
Ik neem deze keer alleen de herfstkaart mee als workshop, dus mocht je nou graag die willen volgen, zorg dan dat je op tjd bent, want vorige keren waren de workshops toch wel flink druk bezocht.

Voor vandaag heb ik jullie nog twee kaarten om te laten zien, de kaarten zijn nog niet af, en zijn in dezelfde lijn als die van de vorige dagen, maar ik heb hier ook de achterkant van de krans gefotograveerd, zodat je een idee heb hoe die gemaakt is.

Voor iedereen die nog naar Gorinchem gaat een fijne dag gewenst en voor de thuisblijvers, mischien tot op de kreadoe?

5 opmerkingen:

Enny zei

Prachtige kaarten met al die kransen Sannie !! Groetjes Enny

De Rommelpot zei

Hoi Sannie,

Deze kransen zijn ook weer prachtig, zo kom je nog eens van je voorraad af.
Kan ook met knoopjes, kraaltjes of glittersteentjes.
En zo kunnen we beter en makkelijker reageren, bedankt.
Hopelijk krijg je zo meer reacties.
Veel succes in Gorinchem.

Groetjes Sippie.

Tinie zei

Heel erg mooi, toch eens over na denken om zoiets ook eens te proberen!!!

Groetjes Tinie

Unknown zei

Leuk idee! Heb er zelf eentje gemaakt met hulstblaadjes en kerstrozen, wat ook een mooi resultaat gaf.

Sannie zei

Heeejj Meiden.
Thanks voor jullie leuke racties weer. en Krista leuk dat je het ook geprobeerd heb.
Idd Siepie dat was mijn idee ook. ik heb overal van die ikea kruidenpotjes staan met kleine rommeltjes erin...dus deze ga ik ook op die manier gebruiken. Ik wil er binnenkort ook een met brads proberen. Maar die kan je niet op een lossen ring doen, dan moet ik even met een passer een cirkel tekenen op mijn kaart.