vrijdag 26 oktober 2012

Tierelantijntje

Heeejjj Allemaal,

Je raad nooit wat mij gebeurde op de beurs in Gorinchem....... Nel van Veen kwam zomaar aanschuiven bij mijn workshop.... en nou hoor ik jullie denken....wie is Nel van Veen..
Zij is de tekenares van alle leuke kipvellen van Tierelantijntje.
Ik denk dat er bijna geen kaartenmaakster is die haar vellen niet gebruikt heeft, of nog steeds gebruikt, of nog veel van in de kast heeft staan.
Ik in ieder geval wel. Ik vindt haar knipvellen erg prettig om mee te werken omdat het vaak makkelijk uit te knippen is, geen gekke takjes of sprietjes en toch mooie bloemen om mee te werken...zeker als focuspunt op je kaart.
Dus hoe leuk was het dan ook dat ik ineens toch zomaar een beroemdheid aan mijn tafeltje had zitten.... en weet je het is ook gewoon een heel leuk mens. Heel enthousiast en heel open en lief. En daar hou ik nou zo van.

Ook haar dochter was mee, en ook dat is een super lieve dame. Nel heeft de herfstkaart gemaakt, en haar dochter heb ik de techniekenwaaier laten maken, om te laten zien wat je allemaal met de krijtjes kunt doen.
Ze vonden het super leuk begreep ik, dus missie geslaagd weer twee dames die met een goed gevoel van mijn workshoptafel af gingen.
Vandaag heb ik een kaart om te laten zien die ik gemaakt heb voor mijn oudere neef. Het is een duivelinnetje achter een venster, en in het venster heb ik het geld gedaan...... met de boodschap in de kaart dat het natuurlijk niet netjes is om een kaart waar iemand uuuuurhhen aan gewerkt heeft ( half uurtje) om die zomaar uit elkaar te scheuren...... toen hij hem kreeg wist die niet zo goed wat die er mee moest...hij zei dat die hem maar even op de kst zette...dan kon iedereen er van genieten.... hihihih ja ja hij durfde hem denk ik gewoon niet uit elkaar te trekken waar ik bij was lol.
Fijne dag allemaal en tot snel.
knufff sannie

3 opmerkingen:

Karin zei

Dat is nog eens een leuke ervaring, Nel van Veen aan tafel. Je kaartje is super geworden

Groetjes karin xx

Enny zei

Wauw zeg, een beroemde persoon aan je tafel, dat maak je ook zelden mee hé !! Die foto is een leuk souvenir !! Groetjes Enny

De Rommelpot zei

Hoi Sannie,

Wat leuk zulke beroemdheden te moegen hebben aan je demo tafel.
Ook ik heb een leuke verrassing voor je op mijn blog.
Kom je even kijken?

Groetjes Sippie.