zaterdag 6 oktober 2012

Vogels

En ook dit kaartje is gemaakt met een gekrijt achtergrondje.
Heel subtiel en met de vogels ervoor een hele mooie combi.
Nu moet ik weer gauw aan de slag, want ik heb bijna al mijn kaarten laten zien.
De achtergrond is gemaakt met het bronzen metalic krijtje, en de tekst met twee kleuren stazon.
De tekst hoi en hallo heb ik gestempeld met bruine stazon en daarna de onderste helft berwerkt met een gouden gelpen.
Zo zie je dat je met dat ronde "masker"erg leuke kaarten kan maken en meer uit je tekststempels kan halen.Of natuurlijk je tekststickers.
Ik heb vandaag bij de action weer lekker veel plakjuwelen ingeslagen, 21 verpakkingen dus je begrijpt ik ben weer helemaal happy. ik kan weer voorruit.
Voor iedereen een fijn weekend en maandag komt er weer een nieuw bericht.

2 opmerkingen:

Summer-design zei

Deze is ook weer heel leuk Sannie en ja, de Action daar komen we allemaal....leuk voor de kleine hobbyfrutsels!

Gr, Wietske

Enny zei

Schattige kaart met die vogels ! Groetjes Enny